dissabte, 31 de juliol del 2010

Noies

Amigues, amics, Anna Sala (de Girona),
aquesta entrada la vull dedicar a les noies, potser no com un homenatge, però parlaré d'aquesta subespècie humana.

Mireu, us seré francs; estic solter (amb tot el que això comporta... zel, bàsicament, tot i no estar -ni molt menys- en un estat límit!). Com que estic prou bé, em limito a observar tot el bestiari del meu entorn; ja d'entrada podria delimitar una línia asimètrica que separaria dos grups ben distingits de noies:
- Noies que es depilen les cuixes
- Noies que NO es depilen les cuixes

Si aconsegueixes tenir una conversa intel·lectual amb elles sobre el cas, et diran (les que no es depilen les cuixes -en direm NC-) que aquests pèls no es veuen; que són pocs; que són rossos... mireu noies, aquests pèls foten cagar. Hi ha noies que no en tenen per naturalesa i es poden estalviar un kg de cera, però n'hi ha que no es poden permetre aquest luxe. Per tant, si teniu pelets a les cuixetes, us agrairia que ho miréssiu d'arreglar.

Si sous noies que us depileu les cuixes, ho sento, reconec que és una putada (per experiència us ho dic), però us mereixereu el meu respecte. Què més voleu?

-----------------

Si del·limitem de nou la frontera per assenyalar dos altres grups podem trobar:
- Noies que s'arreglen les ungles (amb allò blanc a la punta... súperestupendasdelamuerte)
- Noies que que no s'arreglen les ungles


Bé, si sou del segon grup em sembla tot correcte. Si sou del primer, sous unes xonis.

No tinc res més a dir. Properament tindreu el "Noies II".





p.d.: Si teniu les ungles amb aquella merda blanca a la punta (pot ser que es digui a l'estil francès?) i pèls a les cuixes... doncs... mmmmmmm... us diria que...

2 comentaris:

  1. i els nois q es depilen el pit i/o els braços però tarden a tornar-se a depilar i els veus com els van creixent els pels??? això tb fa cagar!!! ;)
    un petonet Martí!

    ResponElimina
  2. Aquí estimada Rachel fot cagar tot!!!!! no hi ha un PÈL de net!!

    ResponElimina