divendres, 20 de novembre del 2009

Ets monyes?

Després de moltes hores pensant quin seria el tema del meu desvirgament en el món dels blogs, n'he trobat un. Com distingir si un nen promet unes tendències homosexuals. Però no una homosexualitat discreta no no... estic parlant d'una futura locassa!!! No tinc res contra els homosexuals ni contra els nens, però a l'hora del recreiu es veuen moltes coses...

Com se sap si un nen serà una loca?
- Si quan se t'adreça a tu, t'agafa del braç/mà i et mira amb els ulls del gat de l'shrek.
- Si a l'asseure's ho fa a poc a poc.
- Si mentre t'agafa del braç/mà i et mira amb els ulls del gat de l'shrek, et diu que un nen l'hi vol agafar el dibuix que acaba de fer i que passeja amb gran elegància pel pati.
- Si aquest dibuix és una sirena de color rosa.
- Si les nenes no el volen per jugar, per un excés de feminitat.


Així doncs, si veieu un nen així pel carrer... mmmmmm... passa corrents sense parar-t'hi per parlar, i sobretot no l'hi digueu... QUIN NEN MÉS MACO!!!




1 comentari:

  1. això està basats en fetsreals oi?
    a la meva escola hi havia uns quants així, es veia d'una hora lluny com acabarien!


    per cert m'he reprimit molt per no dir allò tan típic i subnormal "primer comentari! ueeee", escriure això sí que és de monyes

    ResponElimina