divendres, 27 de novembre del 2009

No em diguis res!

Estic indignat nois... n'estic fins els ous que una sèrie de fills de puta em boicotegin la classe i després els molts cabrons, quan van pel carrer agafats de la mà del seu pare, mare o d'un vell ancià, em miren i em diuen: Adéu Martí! NO EM DIGUIS RES IMBÈCIL!!!! 5 minuts abans m'estava donant pel sac i ara el molt cabró se n'enriu de mi i de la meva cara.

Nens, tampoc cal que em digueu res si us he tingut de 4 a 5 i ens veiem a les 5:05 pel carrer. NO US ESTIC TROBANT A FALTAR ENCARA QUE SIGUEU BONS NENS!!!! oblideu-me!!

Al migdia tinc la costum de fotra'm una birra mentre llegeixo el Mundo Deportivo... Sabeu què és que us vegi un putu nen mentre em foto la meva estrella i m'ho retregui durant tot el putu curs? Serà mamon!!! el seu pare alcoholitzat i drogat hasta la medul·la no l'hi diu res, i jo no em puc fotre una puta birra... què ens està passant?!?!?! No sóc persona jo?

A la merda senyor Maragall, això és molt dur!




3 comentaris:

  1. Fins que no tornin a ser legals els càstigs (qui diu càstic diu justícia) físics (i químics) no hi haurà respecte cap al professorat!

    ResponElimina
  2. Aquest blog promet, en quant odio que em molestin mentre esmorzo sol, i quan explico contes als extraescolars, em trobo un del patito feo que és una merda, i llavors el tiro, i quan torno de fer no sé que em trobo els nens tirant contes en una cruenta batalla contra el saber...
    Viva's pania

    ResponElimina
  3. És molt durot això! A mi em passava el mateix amb els nens que entrenava a bàsquet. Un gilipolles va agregar al puto crio al facebook i va veure fotos etiquetades meves amb un pedal impressionant (com totes les del facebook) i em va venir una mare un dia, dient-me que enhorabona les festes que ens fotiem (en plan conya per sort). La puta que els va parir!

    ResponElimina