diumenge, 3 de gener del 2010

Conclusions

Amigues i amics, torno a ser aquí. Una mica d'interès mamones/s!
Inicio el 2010 en el món blogístic amb un seguit de conclusions que he pogut extreure de la meva estada a Gasteiz:

- Encara no sé si en català és País Vasc o Basc.

- Roberto Rios

- A G. (no tinc ganes d'escriure 1000 cops Gasteiz -estic de vacacions, gràcies per la vostra comprensió-) no hi ha restaurants. Tot Déu s'afarta com porcs a base de tapes (jo també).

- Passar entremig de dues fileres de 30x30 tius amb pancartes reclamant silenciosament diners per familiars d'etarres detinguts, convida a fer-se caquetes a sobre (no sé si era perquè anava amb una samarreta de PUTAEUSKADI, però aquella gent em miraven molt raru).

- Kukuxumuxu

- No es persegueix a la gent que parla en castellà... per favor! on han anat a parar els mites?

- Barrejar ceba, formatge de cabra, bacon a sobre d'una merda de tall de pa, està de puta mare!!!

- El raïm pot matar...

- Després de fer les campanades mirant la Belén Esteban i Jorge Javier Vázquez, a l'habitació de l'hotel (havent sopat tapes dins la mateixa -habitació-), només em queda dir que sóc de l'Espanyol (no, encara no ho diré...) per anar al cel amb la consciència tranquil·la.


p.d.: G. és de puta mare.


No té pèrdua

4 comentaris:

  1. Barrejar ceba, formatge de cabra, bacon a sobre d'una merda de tall de pa, està de puta mare, si després tens una estona per fer la digestió....

    ResponElimina
  2. Què diu, que es va derretir les neurones veient aquell parell de pseudo-homínids??? El raïm no el matarà... AIXÒ el matarà!!!

    ResponElimina
  3. Recordi vostè que a GASTEIZ i a Euskal Herria el sexe no és pecat, és miracle.

    Tòpic cert.

    ResponElimina
  4. yo soy español español, yo soy español español!

    era així l'himne del país vasc no?

    ResponElimina