diumenge, 27 de desembre del 2009

Si m'ho accentues, et trenco les cames!

Déu vos guard a totes i tots,
abans de tancar aquest 2009 us faig entrega d'una nova entrada d'indignació... ja n'hi ha prou home!!!!

- Tu
- Ramon
- Albert Pla
- llapis
- examen
- ...

Què tenen en comú aquestes paraules?
doncs el mateix que amb Ronaldo, lleig, capullo i madrilenyudemerda. No hi ha cap accent!!! Per favorttttt!!!! Si voleu posar accents, agafeu mots tals com:

- Imbècil
- Sàùrà
- Corrupció
- Òscar Dalmau
- ...

--------------------

Aprofitant la benentesa, aprofitaré per adreçar uns mots d'enaltiment en vers el mestre dels mestres (amb permís de Jair D.): Albert Pla
- M'encantes
- M'encanta com destrosses la guitarra
- M'encanta el malament que cantes
- Putacristianoronaldo
- Protegiré el teu cognom: qui t'hi posi accent, el rebento...


p.d.: qui foti una puta gracieta de l'estil: "Tú! L'hi vaig dir a en Ramón que fes l'exàmen amb llàpis!!", l'hi poso una bomba lapa sota al cotxe (o sota el llit si no es té automòvil -jo sí que en tinc i puc desplaçar-me-)



Feliçes Féstes y bohn añ 8


1 comentari:

  1. ara acabo d'entendra perquè RAMON no s'accentua!

    tot és culpa del castellà! INDÈPÈNDÈNCIÀ ja!

    PD: compte amb el cap d'any que allà dalt fan petar cotxes enlloc de petards

    ResponElimina