dimecres, 16 de desembre del 2009

Presentació!

Maques, macos...
el somni s'ha fet possible. En Jair m'ha conegut. Per fi s'ha complert el seu somni de "conèixem".
Vaig assistir-hi amb el meu amic "Esmegmatitzat" i vam portar dos llibres; què dic dos llibres? ELS DOS LLIBRES! Dos clàssics de la literatura mundial:
- Jo vaig portar el gran: "Zapatero -el rojo-".
- L'esmegmàtic va portar: "Chuck Norris: Contra viento y marea"

Sense paraules. Jair amb molt "estupor" (poso cometes perquè no en tinc ni puta idea de com s'escriu) els va firmar:
- El meu: "PARA MI AMIGO MARTÍN, DE CORAZÓN" - JAIR

Si voleu veure el de l'esmegmàtic, entreu al seu blog, què cony m'expliqueu a mi!
Vaig poder observar coses vàries:
- L'Òscar Dalmau és lleig de collons.
- En Toni Soler té una toxa que fot por
- Hi havia un parell de persones amb una deficiència contrestada (un d'ells anava vestit de dona... l'altra, portava ulleres).
- Hi havia molt freak! (si jo ho sóc, què passa?!)
- En Quim Morales fa tard pels puestus.
- En Jair, no sap escriure en minúscules... serà un del grup del 3er punt?


Sense fer palesa la meva rancietat, vaig comprar el llibre presentat i vaig demanar que me'l signessin. Aquí va la foto de les dedicatòries:




------------------------------------






---------------------------
La prova del crim... Com podeu observar, en Jair estava emocionat...



Aquí comença tot...

2 comentaris:

  1. jajajaja per fi el sr. brillant ha fet realitat el seu somni i t'ha conegut!
    a la foto, sembla que feu intercanvi de mercaderies, no sé quin dels 2 llibres pot ser més ofensiu...
    vaig a pelar-me-la com un mandril

    ResponElimina