dijous, 17 de desembre del 2009

"Ma cagu amb!"

Avui he vist que estic indignat amb vàries coses:
- N'estic fins la polla dels xaves d'una 60ena d'anys, que van amb cotxe, es creuen els amos de la ciutat, tenen pressa i al veure't jove, es veuen capaços de tot. En resum, són uns fills de puta! i que ningú em torni a pitar amb el cotxe perquè poso els 4 intermitents, perquè els trencaré la cara!

- Estic fart d'ICV i el tripartit! Mira macos, el dia que mori el meu pare i em deixi la casa d'herència, la pagaran aquesta colla de fills de puta. I si hi ha algun problema, ho arreglaré ràpid: bomba lapa sota el cotxe de la camats i en saura (me'n vaig a Gasteiz aquest cap d'any per tancar quatre coses...)

- Estic fart de fer cua cada putu matí per anar a Gavà a treballar. Deixeu-me passar hòstia, que sóc mestre!

- N'estic fart de que la puta Generalitat ens faci creure que és Espanya qui ens dona pel cul (peatges, succecions, MAT ...). Prou! Ja no sé si vull una Catalunya independent amb aquests fills de gossa manant.

Ja rumiaré què més m'indigna...







p.d.: estic molt indignat, ho sento... però no aguanto aquests putus verds!

2 comentaris:

  1. mek, pots dir més cops "puta" per frase???

    a Gasteiz ja et vigilaré d'aprop per si les mosques....

    ResponElimina
  2. agnès pensa que 'puta' és un eufemisme per no dir una altra cosa més gran!

    x cert sr. atzuzac, té una entrada dedicada a vostè al meu bloc

    PD: agnès, si no saps què vol dir eufemisme no et preocupis, és una paraula que utilitzem els pseudointel·lectuals frikis

    ResponElimina