dimecres, 3 de febrer del 2010

I tu, per què ets tu?

Senyores, senyors, Yola Berrocal,
el motiu de la meva nova entrada és simplement per contestar algunes de les preguntes que els nens fan, vers la meva persona; començaré per esmentar-les:

1- Per què portes arrecades?
2- Tens nòvia?
3- Tu, ja has fet sexe?
4- Les patilles, et pesen?
5- Aquest jersei, no et queda massa bé, no?
6- Surts amb (...)? - Quan dic (...) vull dir qualsevol mestre de pràctiques de l'escola...
7- Tu tens un 307 no?

--------------------------
Procediré doncs, a autocontestar-me:

1- Porto arrecades, bàsicament perquè em surt de la punta del rabu.
2- Si tinc nòvia? sí, la teva germana gran
3- No, no he fet sexe encara... fins que no em casi no ho faré. La teva mare m'ho té prohibit.
4- A tu et pesa aquest mostatxu que portes? a que no? pos a mi tampoc em pesen les patilles!!! -què hi ha més lleig que un mustatxu preadolescent...-
5- A tu aquesta cara tampoc no?
6- Ja t'he dit que sortia amb ta germana gran.
7- Sí, i si hi ha una rallada o els hi passa alguna cosa a les rodes, el teu cap té els dies comptats.




p.d.: C.M. diu: "Jo quan sigui gran, em posaré un piercing al ringring amb l'osset dels tous". No ho comenteu, gràcies!

1 comentari:

  1. Atzucac ha dit:
    1- Porto arrecades, bàsicament perquè em surt de la punta del rabu.

    tu també portes l'osset de tous a la punta de la xigala?

    ResponElimina