dimarts, 16 de febrer del 2010

Carnaval

Amigues, amics, Borat;
l'odiosfera torna per fer un esment a l'imbecilitat d'alguns (quan dic alguns, vull dir killus, orquestres de festa major,...): N'estic fins la polla d'escoltar una melodia que es repeteix durant un temps indeterminat, mentre l'alcohol regalima gola avall: "Alcohol, alcohol, alcohol, alcohol, alcohol, hemos venido a...". O sigui, NO!!! PROU!!!! No puc suportar aquesta "cançoneta" totalment fora de context. Al camp del Cadis sí, aquí, no cal! Quan sento aquesta puta cançó es desperta els monstre de dins meu i amb una kalachnikov a les mans, podria ser perillós. Doncs això, si me la canteu, us trenco la cara.

Tema b: El senyor de les tonteries era Carnestoltes, la festa, Carnaval. Em molesta posar-li el nom d'una festa a un senyor. Tenint en compte això, es podrien fer les següents/es festes:
- Festa Cristiano Ronaldo (el dia dedicat a les deficiències psíquiques)
- Festa Raul Juan (orgull gai)
- Festa Esmegmatitzat (festa de la llet)
- Festa Aloy (no, no s'escriu Eloi, vale?)
- Festa Raul González (dia de la gent gran)
- Festa Josémontilla (diada nacional)
- Festa Massiel (...hemos venido a emborracharnos y el resultado...)
- Festa Quique Guasch (SOS Racisme)

A que no? doncs prou ja amb el putu Carnestoltes.

Referent al CARNAVAL, cal dir també, que ja n'hi ha prou de disfresses de Pirates, cowboys i xinos per favor!!!!!!

Hast'aki.

1 comentari:

  1. falta el dia del germa petit del Quique:

    -festa Tomas Guasch (dia del canguelo)

    també comentar que me n'orgulleix veure que vostè em dedicaria un dia només per mi i les meves lletades. to i així també m'agradaria citar al meu mestre, mr. peter north:

    http://www.xvideos.com/video147161/peter_north_and_dani_woodward_facial_2

    aquí el podem veure en acció

    ResponElimina